Diskusní fórum

  Nedostatek autobusů  
napsal(a)::
IP: 194.213.---.--- 
datum: 27.01.2009 10:47:06

Navrhuji zahájit na této stránce diskuzi proč je znám vítěz výběövého řízení na dodávku autobusů a přesto není vůle magistrátu peníze vydat. Vždyť dílna nestíhá a řidiči nemají čím jezdit. Pojdte podat na pana Béma trestní oznámení za politickou nevůli dát DP peníze na nákup nových autobusů a tím pádem i zhoršení obslužnosti a kvality dopravy pro cestující. Když nic jiného tak aspoň bude mít pan Primátor ostudu a my obhájíme svou čest že nám není Dopravní podník lhostejný. Buriánek Josef.

  Re: Nedostatek autobusů  
napsal(a):: Admin
IP: 77.48.---.--- 
datum: 27.01.2009 22:11:49

Reakce na příspěvek od ""Nedostatek autobusů
Navrhuji zahájit na této stránce diskuzi proč je znám vítěz výběövého řízení na dodávku autobusů a přesto není vůle magistrátu peníze vydat. Vždyť dílna nestíhá a řidiči nemají čím jezdit. Pojdte podat na pana Béma trestní oznámení za politickou nevůli dát DP peníze na nákup nových autobusů a tím pádem i zhoršení obslužnosti a kvality dopravy pro cestující. Když nic jiného tak aspoň bude mít pan Primátor ostudu a my obhájíme svou čest že nám není Dopravní podník lhostejný. Buriánek Josef.
Magistrátní zaměstnanci nevědí vůbec v jakém stavu se nachází vozový park, dokáží jen oponovat při jednáních argumenty,že DP to nějak zvládne, ale ono to tak není! Každý umí jen pomlouvat DP a že za všechno může jakjinak DP. Vůbec nemají pojem co obnáší toto zaměstnání v reálném světě,kdy řidiči mrznou ve vozech - k tomu jim ještě přidáme otvírání předních dveří (v zimním období se neohřeje ani část vozu,což se samozřejmě projevilo i v počtu stížností na topení ve vozech) a také nemocnost se zvyšuje.Ať si zkusí řídit v zimní bundě celou směnu, k tomu zmrzlé nohy,kdy řidič ztrácí cit v nohách=vyšší možnost nehody. O poruchách vozů ani nemluvě.Dříve vozidla v zimním období byla v nočních hodinách startována, aby nebyla tak vymrzlá,ale z ekologických důvodů se toto nedělá a to se také projevuje v poruchovosti.Nastává tak samozřejmě nedostatek vozů,opravy se nestíhají,nekvalitní díly na opravy,nedostatek náhradních dílů,stáří vozů = větší likvidace,nákup nových vozidel několik let zaostává - nedostatečné obnovování vozového parku za poslední leta = nedostatek vozů.Magistrát hl.m.Prahy svým jednáním poškozuje Dopravní podnik a jeho jméno.Je s podivem, že tomu tak je,když je vlastníkem !! A to prý Preference MHD na prvním místě. Souhlasím - jednejme !

  Nedostatek autobusů  
napsal(a):: Rýmička
IP: 94.113.---.--- 
datum: 05.05.2009 19:04:28

Magistrát potažmo primátor má jistě jiné starosti viz OH. Tak pravděpodobně úřadují úředníci. Tak že máme metro do Letňan kterým nikdo nejezdí, tramvaje které nemohou jezdit po kolejích a teď autobusy SOR. Nemám nic proti nákupům nových vozů - pán bůh ví že je sakra potřebujeme, ale proč nevzít vozy od seriozních výrobců kde je určitá možnost že vozy budou kvalitní. Obávám se jen aby nový autobus nebyl víc na dílně než ty dvacetileté výkřiky techniky.

  Re: Nedostatek autobusů  
napsal(a):: wal
IP: 62.245.---.--- 
datum: 01.07.2009 12:23:42

Reakce na příspěvek od "Rýmička"Nedostatek autobusů
Magistrát potažmo primátor má jistě jiné starosti viz OH. Tak pravděpodobně úřadují úředníci. Tak že máme metro do Letňan kterým nikdo nejezdí, tramvaje které nemohou jezdit po kolejích a teď autobusy SOR. Nemám nic proti nákupům nových vozů - pán bůh ví že je sakra potřebujeme, ale proč nevzít vozy od seriozních výrobců kde je určitá možnost že vozy budou kvalitní. Obávám se jen aby nový autobus nebyl víc na dílně než ty dvacetileté výkřiky techniky.
Ano, pan primátor má vážně jiné priority, asi v tomto pořadí...
1) lezení po kopcích
2) vnitrostranické šarvátky
3) starost o zabezpečení korýtek pro sebe, rodinné příslušníky a partičku kamarádů
4) lobování za OH
pak mnoho a mnoho kupek hnoje až konečně...
99) pražská MHD v pořadí Metro, Tram (tam je možnost se nechat vyfotit v kabině T15) a nakonec Bus...
Mimochodem - nevyhrál náhodou výběrové řízení Mercedes ??
Jenže - vítěz řízení nemusí být nutně vybrán, tady nastupuje lobby a politika - SOR je česká firma (přesněji česká montovna zahraničních dílů) a v době krize to je všeomlouvající argument...
Navíc třeba požadavek 4 dveří je směšný, když všichni víme že drtivá většina cestujících bude stát frontu u prostředních dveří a ten malý zbytek poleze předními dveřmi, aby mohli buzerovat řidiče, ev. vyžadovat jízdenku s pětistovkou v ruce nebo se sápat na řidiče s kudlou.
Kdyby se našlo dost vůle, odpovědnosti a zdravého rozumu, zrušil by se v době jízdenek přes SMS, prodejních automatů a trafik na každém rohu prodej jízdenek u řidičů busů (proč jen my je musíme prodávat ??), prostor předních dveří by byl cestujícím nepřístupný a sloužil by jen pro nástup řidiče tak jako to mají v některých městech nebo v tramvajích T14.
Pak by stačily malé přední dveře, kabina řidiče by šla vytopit a v lepším případě za předpokladu fungující klimatizace i ochladit, odpadlo by napadení řidiče opilci a psychopaty, byl by zabezpečen výhled i v nacpaném autobusu, odpadly by dlouhé prostoje při prodeji jízdenek (typický případ na lince 137 na Farkáni, kdy si 20 ruských turistů kupuje jízdenky každý zvlášť - a nejem tam...).
Tohle je obzvášť zábavné v zastávkách, kde staví více linek a za nešťastníkem, který musí prodávat jízdenky je kolona autobusů, které čekají na uvolnění zastávky...
Jenže to by o takovýchto věcech museli rozhodovat lidé, kteří o dané problamatice mají alespoň základní znalosti a nějakou kvalifikaci a ne ti, co se na rozhodující místa dostanou jako koně politických stran
No a nakonec - nás Kačery SORy stejně ještě několik let nemusí zajímat, než se jich pár v dezolátním stavu před vyřazením dostane až k nám...


Nový příspěvek
nick
 
předmět
 
email (neveřejné)    
text
    
260-2sedm  =  
Vyplňte kontrolu proti SPAMu.

   Copyright @ 2008-2024 Základní organizace-Odborového svazu DOSIA DP hl. m. Prahy, a.s. AUTOBUSY Kačerov